dilluns, 14 de desembre del 2015

14/12/2015. El Bloc Reflexions ha arribat als 3.000 apunts. Resum dels apunts dels darrers 10 dies. Matthew Tree. Malaltia. Pep Martí signa 3 articles indispensables per a fer-nos adonar de la gran engalipada que ens varen administrar entre la mort del Franco i el 23F!!! Mort de la bèstia. Constitució amb soroll de sabres. Transacció que no transició. Tramposa Llei d’amnistia...

Benvolguts,

Estic content de fer-vos avinent que el Bloc Reflexions que vaig iniciar fa cinc anys i escaig (els primers apunts són del juny del 2010) ha arribat el dia 12 a tenir 3.000 apunts!

Com ja sabeu, els meus apunts són de dues menes:
·         la majoria són els que sorgeixen com a anàlisis d’articles de diaris, revistes o vídeos, amb comentaris adients, explicatius o en desacord amb l’esperit de l’article analitzat;
·         Altres són articles directament meus, copsant fets esdevinguts a Catalunya, però no ressenyats en articles d’opinió o en cròniques. O sigui que els estímuls no venen de publicacions sinó de la realitat que ens envolta. Per exemple articles relacionats amb les activitats del Grup d’Opinió Els Almogàvers (GOAL), o les meves pròpies neures: 01/08/14. Els problemes d'escacs de retroanàlisi de Raymond Smullyan

Jo mateix em faig creus de la quantitat d’informació que hi ha en el Bloc, fruit de l’anàlisi d’un fotimer d’articles o dels estímuls de la meva pròpia activitat, o interessos, o neures...

El dia 4 d’aquest mes us vaig enviar el missatge de més avall dels Micro-resums, assenyalant els apunts més interessants, al meu criteri, del Bloc Reflexions en l’ardent conjuntura actual. Cobrien apunts del dia 27 de novembre fins al 4 de desembre:

Bé, sembla mentida però han passat deu dies...

I tenim molta teca. La part més interessant us la ressenyo aquí en un altre lliurament de micro-resums:
Del dia d'avui al PuntAvui. Bon resum...

Ara venen 3 articles indispensables signats per en Pep Martí per a fer-nos adonar de la gran engalipada que ens varen administrar entre la mort del Franco i el 23F!!!:

Continuació dels anteriors si esteu d’humor...:

Aquest va adreçat als companys que vàrem celebrar el solstici d’hivern ahir a casa nostra i que vàrem estar parlant de com ho vèiem. Aquí hi ha la meva opinió i hipotètica solució o desenllaç del vodevil, utilitzant els estímuls d’un article de l’ Odei A.-Etxearte, amb molts dilemes...:

Aquí hi ha un altre lliurament de com respiren els fatxes de Ciudadanos...:

Un apunt del Rufian amb un acudit escaient...:

Un molt bon estudi de Vilaweb, complement dels 3 d’en Pep Martí on explica les subtils trampes en la Consti per forçar el bipartidisme (Recomanat per en Willy Brandt i d’altres, a canvi de dinerets per a la reconstrucció d’Espanya). I per eliminar la força dels partits regionals, CDC, UDC, ERC, etc. Tot beneficis per a les butxaques dels polítics espanyols (botiflers catalans inclosos:

Apunt elaborat el dia de la Consti, aprofitant l’Editorial del PuntAvui...:

Un article recent que també trobo interessant:

Repassant el Bloc, uns articles antics, molt interessants...:

I Visca la República Catalana!

Joan A. Forès
Reflexions

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada