dissabte, 19 de juliol del 2014

19/07/14. Viquipèdia. Matías Alonso Ruiz. Professió Militar franquista Exèrcit de Terra d’artilleria. Secretari General de Ciutadans - Partit de la Ciutadania. Diputat al Parlament de Catalunya per Tarragona

Benvolguts,

Per tal d’adonar-nos que tenim l’enemic a dintre, seguiu llegint. Avui podem analitzar la genealogia dels diputats de Ciudadanos. Seguiu llegint.


La Carolina Mejias és filla de militar destinat a Sant Climent (Clemente?) Sescebes (las Cebollas?) i nascuda a Girona. Està casada amb un altre militar franquista valencià.


De l’Alonso només he trobat que és un militar franquista (devia entrar a l’Acadèmia Militar l’any 70).
Analitzant aquestes biografies a la Viquipèdia he trobat coincidències dignes de menció. Ja se sap que els funcionaris (militars, notaris, guàrdies civils, grisos, secretaris d’ajuntament o empleats de RENFE) no són d’enlloc, o sigui són d’on el seu pare estava destinat, La Línea de la Concepció, Girona o Cáceres). Seguim... 
Tal com deia en Dalí comparant-se amb Picasso:

·       En Picasso és pintor, jo també...
·       En Picasso és el millor, jo també...
·       En Picasso és comunista, jo tampoc...

De la mateixa manera jo em puc comparar amb Matías Alonso Ruiz, militar del Glorioso Ejército Español i diputat al Parlament de Catalunya per Ciudadanos:

·       Ell és oficial del Glorioso Ejército Español, Exèrcit de Terra, Artilleria, Jo també. Jo soc oficial (de les Milícies Universitàries) del Glorioso Ejército Español, Exèrcit de Terra, Artilleria...

·       Ell és nascut a La Línea de la Concepción, Càdiz, jo tampoc. Jo vaig néixer a Barcelona, República catalana, quan els militars franquistes del senyor Matías Alonso Ruiz la bombardejaven i vaig exercir d’oficial del Glorioso Ejército Español, Exèrcit de Terra, Artilleria, precisament a La Línea de la Concepción...

·       Ell és un integrista i nacionalista espanyol compulsiu, situat per Deu a la terra de promissió per a aquesta mena de gent per tal de tornar a conquerir Catalunya o per anorrear-la, jo tampoc. Al contrari, jo soc un independentista català, sense galons ni estrelles, disposat a defensar un cop més la nostra integritat territorial amb urpes i dents...

De la Viquipèdia:
Va ser Oficial del Cos General de les Armes de l’Exèrcit de Terra d’artilleria. També va treballar en diverses empreses del sector serveis: com a gerent d’una empresa hostaleria a Santa Coloma de Gramenet (1994-1996); com a responsable de projectes, formador i consultor de formació i de noves tecnologies a dues empreses de serveis del mateix grup a Barcelona (1996-2007); i com a gerent d’una empresa pròpia a Barcelona que actualment està inactiva (2008-2010). Col·labora amb diversos mitjans digitals com La Voz de Barcelona i Diálogo Libre, on publica articles d’opinió periòdicament.
Militant de la formació des de la seva fundació el 2006, forma part del Comité Executiu des del 2008, convertint-se en secretari general el 2009, càrrec que va revalidar el 2011.
A les eleccions al Parlament de Catalunya de 2012 fou escollit com a un dels nou diputats d'aquesta formació al Parlament de Catalunya, essent el primer que el partit aconseguia per Tarragona. 

Joan A. Forès
Reflexions

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada