dimecres, 2 de juliol del 2014

02/07/14. Vilaweb. Joan Gaspart farà costat a Catalunya si es vol independitzar. 'La meva mare és Catalunya i el meu pare és Espanya; la meva mare es vol separar'. Jo he d'intentar que se solucioni, però si se separen em quedaré amb la meva mare.'!


Benvolguts,

Una altre patum surt de l’armari!

Just el dia que un poble de la Comunidaz de Madriz retira una medalla a Juanjo Puigcorbé per haver sortit de l’armari!

02.07.2014  09:00

Joan Gaspart farà costat a Catalunya si es vol independitzar

Ha fet un símil: 'La meva mare és Catalunya i el meu pare és Espanya; la meva mare es vol separar'

Joan Gaspart, hoteler i ex-president del Barça, ha concedit una entrevista a 'Els matins' de TV3 i ha respost amb força claredat sobre el procés d'independència. D'entrada ha defensat que s'havia de poder votar tot. I ha exposat d'una manera particular com veu el procés d'independència. 'La meva mare és Catalunya i el meu pare és Espanya. Es volen separar. Bé, qui es vol separar és la meva mare, que s'ha cansat del meu pare. Jo vull que no se separin. Vull que facin les paus. Però el meu pare no en vol parlar i la meva mare insisteix que vol separar-se. Jo he d'intentar que se solucioni, però si se separen em quedaré amb la meva mare.'


D'aquesta manera, Gaspart ha explicat com viu ell la situació política actual. I ha insistit molt en la necessitat de fer les paus i de resoldre el distanciament. Així mateix, ha dit que confiava que no s'arribés a la separació. Quan la presentadora li ha demanat si votarà sí i sí, Gaspart ha dit que esperava no haver d'arribar a aquesta situació perquè es trobés la via de solució. Però ha demanat que, si s'arriba a la votació, s'acceptés allò que digui la majoria. 'Això és democràcia', ha dit finalment.

Joan A. Forès
Reflexions

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada