divendres, 19 d’octubre del 2012

19/10/12. Apadrina un indecís!


Benvolguts,

El meu bon amic Antoni, retrobat després de 50 anys, em sorprèn cada dia amb noves aportacions. Avui m’ha enviat dues o tres mostres de la seva capacitat de creació i/o de transmissió. El seu entusiasme, semblant al meu, li fa veure amb optimisme l’evolució del nostre país cap a la independpència.

Avui m’adreço obsessivament als qui reben les meves Reflexions i a més a més se les llegeixen: Llegiu aquest breu escrit i mogueu-vos!
 
I dic mogueu-vos recordant la comèdia My fair lady, de George Cukor, quan la mossa dels barris baixos, illetrada, Audrey Hepburn, és ensinistrada pel gentlemen Rex Harrisson per convertir-la en una senyoreta de l’alta societat anglesa i que en la prova final del seu ensinistrament la porta a les tradicionals curses de cavalls d’Ascot! En un moment d’apassionament, desitjant que el seu cavall guanyi, la mossa/senyoreta fa un crit estrident: Move your blooddy ass (mou el teu maleït cul)...

Doncs això, mogueu-vos i seguiu les instruccions del document que segueix, un dels documents més interessants, clar, concís, engrescador i breu (en castellà diuen: lo bueno, si breve, dos veces bueno) que han passat per les meves mans:

Apadrina un indecís
 
Feia dies que tenia un neguit que no aconseguia sortir: carregava el pes de sentir-me immòbil i inútil en aquest moment on tots aquells que volem un món millor i per tant una Catalunya Independent tenim molt a guanyar i no ens enganyem... també hi podem perdre.

Apadrina un indecís!!!

Què és un indecís?
Em sembla que tothom sap qu
è és un indecís, no us vull avorrir amb això. Sí que voldria afegir que per mi un indecís és a més a més un conformista, algú que prefereix un món més avorrit, homogeni, injust, vulnerable i mediocre, en definitiva un món molt més pobre (i no precisament en el sentit monetari).

Què vol dir apadrinar un indecís?
Apadrinar un indecís no té res a veure amb portar-li la mona de pasqua, es refereix a tres coses molt concretes:
  • Buscar una coneguda o conegut que dubti que un estat Català és el millor per Catalunya, Espanya i el món.
  • Raonar i convèncer-lo que voti aquest Novembre qualsevol formació que defensi activament un referèndum per l'autodeterminació.
  • Raonar i convèncer-lo que arribat el dia de la consulta voti que sí a un món millor, que voti si a la futura Catalunya Independent!!!
Podeu imaginar què se sent quan has apadrinat un indecís? o millor encara, dos o tres!!!

Aquells que volem la independència no ens podrem perdonar mai haver-la desitjat des de la tranquil.litat de casa. És el moment de deixar de banda allò de: jo no voto, no m'agrada CiU, o mira que fan aquells o els altres!. Deixem tot això per més endavant, ja en tindrem de temps per discrepar, això si que us ho puc prometre.

I una última petició que no havia fet mai fins ara: per un vegada demano que feu córrer aquest email que em crema a les mans, el feu còrrer tant com pugueu.

Ausias


Joan A. Forès
Reflexions

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada