dilluns, 20 de desembre del 2010

20/12/10. Puigcercós interpretat pels humoristes

Benvolguts
Molt sovint els humoristes interpreten la realitat millor que els polítics i que els periodistes (ja se sap que una imatge val més que 1000 paraules).

Avui para en Puigcercós.
Hi ha un acudit d’en Ferreres al Periódico i un dibuix de Vizcarra a l’ARA.
El d’en Ferreres no necessita comentaris:


El de l’ARA acompanya a un text de l’Iu Forn de títol “Sabré aturar el naufragi?” del qual n’extraiem un parell de tasts:
I miri que es veia venir que la nit electoral ens la fotríem, eh. I miri que es veia venir que, coneguts els resultats, jo hauria de fer o de dir alguna cosa que aturés la via d'aigua. Doncs vaig calcular malament i la gent, en comptes d'assenyalar Carod, van assenyalar-me a mi. I ja ho veu, al final va resultar que jo no tenia cap pla B i vaig quedar-me quiet allà al mig de l'opinió pública, sense reaccionar."

"Li recordo que la cara d'Esquerra al Parlament durant els pròxims quatre anys serà la meva i que aquesta serà la quota mediàtica més important que tindrem al partit. Ei, ho dic per si té algú que pretén fer maniobres successòries i oblida que si a l'oposició hi fa fred, a l 'oposició de l'oposició es glaça fins i tot el ieti.”

Joan A. Forès
Reflexions

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada