dilluns, 26 de juliol del 2010

26/07/10. Article de l'Hèctor López Bofill

Hola companys
M’ha agradat molt que em responguéssiu! “El Coronel ya tiene quien le escriba!”
Per fi em sento acompanyat amb raonaments diferents però pensats. Per molts anys.
Em sembla, de tota manera, que algú de vosaltres pren la part pel tot. No estem parlant d’individualitats. Estem parlant del col·lectiu i en un col·lectiu podrit i mediocre pot ser que destaquin individualitats brillants i no contaminades. És feina de cadascú de nosaltres tenir criteri per saber distingir el gra de la palla. Segurament que hi haurà qui posarà el llistó molt alt i tot li semblarà malament, com a mi, i d’altres que amb un llistó més baix ja estaran satisfets i no voldran veure la part podrida del col·lectiu... Sobretot cal que la biga en l’ull propi no ens privi de veure la palla en l’ull aliè  Tanmateix per tenir criteri cal estar molt informat, cal llegir molt, cal estar al dia, cal valorar cadascun dels venedors d’opinions, cal filtrar les opinions en funció de la persona i sobretot del mitjà de comunicació que pretén vendre-te’l. No és el mateix una opinió de l’Avui, el Punt o El Temps d’una opinió del Periódico, La Vanguardia, El Mundo o La Razón (en aquest ordre!).
El meu objectiu en enviar-vos les meves reflexions és donar-vos visions diferents, fins i tot oposades a les que esteu acostumats. Pretenc (amb molta vanitat, potser) fer-vos obrir els ulls.
Sigueu crítics amb tot el que ens volen vendre, absolutament TOT (incloent-hi les meves opinions).

No cal, per mi que tanqueu el YG. No hi enviaré res més fins que canviïn les percepcions actuals.

El que sí que faré és continuar enviant les Reflexions al meu grup d’amics i coneguts i a vosaltres, Executiva del Casal si m’ho permeteu.


Joan A. Forès
Reflexions

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada