dimarts, 27 de juliol del 2010

27/07/10. Notes a "Joan Carretero, dignitat i país" per Víctor Alexandre - Blogs e-notícies


Hola,
Jo he trobat sempre molt interessant el que diu en Carretero i aquest article d’en Victor Alexandre em confirma que no estic sol. El que passa és que entre un article o un manifest o una conferència d’en Carretero i el següent passa tant de temps que ja no te’n recordes del que havia dit a l’anterior. Tanmateix ara té una oportunitat única: Vull veure en Carretero i Reagrupament acceptant la Crida d’en Laporta, l’Uriel i en López Tena i posant-s’hi a disposició. Pel que calgui, com calgui, sense afany de protagonisme (que normalment no en té).  Tenen (i tenim) una missió conjunta. Ara és el moment de demostrar que els seus interessos de país passen pel damunt de les ambicions personals, de les poltrones, de les cadires que diu en Partal. I espero que no digui que ell hi entraria si no hi entrés CiU o si hi entrés Unió i no Convergència o si no hi entrés ERC però sí les CUPS, etc.
Espero que molt aviat en Carretero mogui fitxa!
Salut i Independència,
Per cert, m’agradaria no predicar en el desert (herència judeo-cristiana, que hi voleu fer) i rebre opinions a favor o en contra dels destinataris d’aquestes propostes que estic fent, que sou molts...
Joan A. Forès
Hola ercpoblenou, el teu amic LLuis Albero et recomana aquest article:
Joan Carretero, dignitat i país
per Víctor Alexandre

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada