diumenge, 1 d’agost del 2010

01/08/10. Jo també en soc partidari al 115%

Benvolguts,
Una amiga m'ha escrit el següent:

"Si es cert tot el moviment que sembla que s'esta "coent" per una candidatura unitaria jo en soc partidaria al cent per cent.

El que no tinc tan clar es que un "ego" com en Carretero, un altre "ego" com en Laporta i "l'ego" d'en Puigcercós puguin conviure pacificament entremig d'uns quants "egos" més.......
En el cas que em toca més d'aprop, per ERC , en Puigcercós pot fer dues coses,

1 " encrostonarse " a ERC rodejat dels seus sicaris i llepaculs i pasar a l'historia com l'home que va deixar perdre el tren cap a l'independència.
2 Ser valent i fer algun moviment com va quedar clar el dia 10 de Juliol que cal fer, i sortint bé o malament... . passar a l'historia com un Patriota

Encara que no ho sembli jo també reflexiono , com diria en Pau es una opinió........Perdoneu, però......algú ho havia de dir.  Tardà dixit.

Salut i una abraçada a tots"


I evidentment jo l'hi he respost:Jo també en soc partidari al 115% (com en el temps del Franco)!

Molt fi l’anàlisi sobre què pot fer el Putxi!
I a veure si el Carretero deixa de fer el gallec i la PDD amb en Cruanyes al davant canvien o matisen el seu criteri!

Joan A. Forès





 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada