dijous, 18 de novembre del 2010

18/11/10. CNN

Benvolguts,
Com que ja m’heu dit molts de vosaltres que per impossibilitat material de temps no us podeu llegir tots els correus de Reflexions que us envio i donat que ahir vaig assistir a una altra sessió de presentació de Solidaritat on el CCN personalitzat aquest cop per en Jaume Gómez va tornar a explicar magistralment l’assumpte de l’espoliació fiscal que patim, em permeto reenviar-vos el meu correu del dia 8, per si algú no l’havia llegit.
Sigueu benvolents amb mi i llegiu-vos el que segueix. I us recomano que actueu en conseqüència.
Si visiteu el web de CNN cliqueu sobre l’apartat de “Videos presentació CNN” on trobareu l’explicació del que jo vaig veure i sentir ahir, amb molt detall.
D’altra part m’agradaria tant rebre respostes, consideracions, idees sobre els temes, que jo crec que són d’interès nacional, que us envio!

Benvolguts,
Avui considero que cal presentar-vos, si algú no el coneix encara, el Cercle Català de Negocis (CCN).
Vaig assistir la setmana passada a una presentació del llibre “Catalunya estat d’Europa”, al Col·legi d’Enginyers, portada pel Sr. Canadell, secretari general del Cercle i vaig quedar convençudíssim dels seus arguments i de la forma de presentar-los.
Al seu lloc web, es troba tota l’artilleria preparada: Els beneficis de la independència, És viable tenir estat propi, Nòmina catalana, etc.

En la primera plana del web ens explica quin és el seu objectiu:
“Ara és el moment de crear una xarxa d'empresaris i professionals que donin suport i actuïn de forma decidida en el procés d'assoliment de l'Estat propi de Catalunya.”

I en la pestanya Qui som? Ens fa una declaració de principis:
“El Cercle Català de Negocis (CCN) és una associació empresarial sense ànim de lucre que té com a objectiu final ser un lobby decisiu per l'assoliment d'un Estat propi per Catalunya en un horitzó a curt termini, entre una i dues legislatures.
El Cercle Català de Negocis (CCN) el formen lliurament empresaris, directius, professionals i autònoms que creuen que l'assoliment d'un Estat propi és la única alternativa per assegurar el futur del nostre teixit empresarial.
El Cercle Català de Negocis (CCN) està desvinculat de qualsevol opció política i només recolzarà aquelles que d'una forma decidida i inequívoca, caminin cap a la consecució de l'Estat propi de la nació Catalana.”

El CCN ha creat una sèrie de presentacions i vídeos explicant avantatges de l’estat propi. El conjunt forma un cos de doctrina potent, aclapadorament ben explicat. La doctrina es basa estrictament en l’Economia i parteix del que Ejpaña ens roba sistemàticament des de fa anys. Si vius a Catalunya no pots deixar de llegir tota la informació i visionar els vídeos. En quedaràs convençut i entusiasmat i tal com ells mateixos diuen aniràs estenent aquest entusiasme entre amics i coneguts. És justament el que jo estic fent!
Sigueu valents. Entreu a la pàgina web del CCN i dediqueu una bona estona a mirar presentacions o a veure i absorbir els 3 vídeos que són molt entenedors. Serà l’estona més ben aprofitada de la vostra vida. I després engegueu la televisió i escolteu els líders (?) autonomistes i espanyolistes i traieu les vostres pròpies conclusions! M’agradaria que em comentéssiu la vostra experiència en aquesta lectura i visionat. Gràcies per endavant!

Seguiran més comentaris sobre el CNN.


Joan A. Forès
Reflexions

Us recordo un cop més que agraeixo molt els vostres comentaris i també que podeu donar-vos de baixa d’aquesta llista de distribució sempre que ho volgueu. Digueu-m’ho si no voleu rebre més les meves reflexions!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada